Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3924
Titel: Сутність, принципи та завдання маркетингових досліджень в сучасних умовах
Autoren: Бора, Наталія Юріївна
Фекете, Т. А.
Stichwörter: підприємство
маркетингові рішення
Erscheinungsdatum: 2018
Herausgeber: МДУ
Beschreibung: Бора Н. Ю. Сутність, принципи та завдання маркетингових досліджень в сучасних умовах / Н. Ю. Бора, Т. А. Фекете // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 22 листопада 2018 року) / гол. ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2018. - С. 231-234
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3924
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
The_essence_principles_and_tasks_marketing_research_in_modern_conditions.pdfСутність, принципи та завдання маркетингових досліджень в сучасних умовах910.68 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.