Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3855
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФеєр, Оксана Валеріївна-
dc.contributor.authorРусин, К. І.-
dc.date.accessioned2019-10-21T12:37:14Z-
dc.date.available2019-10-21T12:37:14Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3855-
dc.descriptionФеєр О. В. Необхідність використання засобів маркетингових комунікацій підприємствами / О. В. Феєр, К. І. Русин // Управління соціально-економічними трансформаціями господарських процесів: реалії і виклики : збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (м.Мукачево 18-19 квітня). - Мукачево : МДУ, 2019. - С. 173-174en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectпідприємстваen_US
dc.titleНеобхідність використання засобів маркетингових комунікацій підприємствамиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_need_for_businesses_to_use_marketing_communications.pdfНеобхідність використання засобів маркетингових комунікацій підприємствами647.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.