Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3738
Назва: Формування маркетингових стратегій підприємства
Автори: Максименко, Діана Вікторівна
Ключові слова: підприємство
маркетингові стратегії
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Опис: Максименко Д. В. Формування маркетингових стратегій підприємства / Д. В. Максименко // Сучасні тенденції розвитку науки і освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів : збірник тез доповідей ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (16-17 травня 2019 р., м. Мукачево) / ред.кол. : Т.Д.Щербан (гол.ред.) та ін. - Мукачево : МДУ, 2019. - С. 465-467
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3738
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formation_of_enterprise_marketing_strategies.pdfФормування маркетингових стратегій підприємства822.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.