Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3718
Title: Аудит маркетингових можливостей та його роль в управлінні підприємством в умовах кризи
Authors: Звонар, Йолана Петрівна
Keywords: управління підприємством
криза
аудит
маркетинг
Issue Date: 2019
Publisher: МДУ
Description: Звонар Й. П. Аудит маркетингових можливостей та його роль в управлінні підприємством в умовах кризи / Й. П. Звонар // Сучасні тенденції розвитку науки і освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів : збірник тез доповідей ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (16-17 травня 2019 р., м. Мукачево) / ред.кол. : Т.Д.Щербан (гол.ред.) та ін. - Мукачево : МДУ, 2019. - С. 434-436
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3718
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Audit_marketing_opportunities_and_its_role_in_managing_enterprise_in_a_crisis.pdfАудит маркетингових можливостей та його роль в управлінні підприємством в умовах кризи820.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.