Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3675
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorБора, Наталія Юріївна-
dc.contributor.authorФекете, Т. А.-
dc.date.accessioned2019-10-03T09:20:41Z-
dc.date.available2019-10-03T09:20:41Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3675-
dc.descriptionБора Н. Ю. Актуальність поняття "маркетингова цінова політика" в сучасних умовах розвитку бізнесу / Н. Ю. Бора, Т. А. Фекете // Фінансове регулювання зрушень в економіці України : збірник тез доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м.Мукачево, 20 березня 2019 року). - Мукачево : МДУ, 2019. - С. 105-107en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectмаркетингова цінова політикаen_US
dc.subjectрозвиток бізнесуen_US
dc.subjectринкова економікаen_US
dc.subjectконцепції маркетингуen_US
dc.titleАктуальність поняття "маркетингова цінова політика" в сучасних умовах розвитку бізнесуen_US
dc.typeArticleen_US
Ebben a gyűjteményben:Тези доповідей

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
The_relevance_ the_concept_of_marketing_pricingt.pdfАктуальність поняття "маркетингова цінова політика" в сучасних умовах розвитку бізнесу741.59 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!