Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3675
Название: Актуальність поняття "маркетингова цінова політика" в сучасних умовах розвитку бізнесу
Авторы: Бора, Наталія Юріївна
Фекете, Т. А.
Ключевые слова: маркетингова цінова політика
розвиток бізнесу
ринкова економіка
концепції маркетингу
Дата публикации: 2019
Издательство: МДУ
Описание: Бора Н. Ю. Актуальність поняття "маркетингова цінова політика" в сучасних умовах розвитку бізнесу / Н. Ю. Бора, Т. А. Фекете // Фінансове регулювання зрушень в економіці України : збірник тез доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м.Мукачево, 20 березня 2019 року). - Мукачево : МДУ, 2019. - С. 105-107
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3675
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
The_relevance_ the_concept_of_marketing_pricingt.pdfАктуальність поняття "маркетингова цінова політика" в сучасних умовах розвитку бізнесу741.59 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.