Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3675
Titel: Актуальність поняття "маркетингова цінова політика" в сучасних умовах розвитку бізнесу
Autoren: Бора, Наталія Юріївна
Фекете, Т. А.
Stichwörter: маркетингова цінова політика
розвиток бізнесу
ринкова економіка
концепції маркетингу
Erscheinungsdatum: 2019
Herausgeber: МДУ
Beschreibung: Бора Н. Ю. Актуальність поняття "маркетингова цінова політика" в сучасних умовах розвитку бізнесу / Н. Ю. Бора, Т. А. Фекете // Фінансове регулювання зрушень в економіці України : збірник тез доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м.Мукачево, 20 березня 2019 року). - Мукачево : МДУ, 2019. - С. 105-107
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3675
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
The_relevance_ the_concept_of_marketing_pricingt.pdfАктуальність поняття "маркетингова цінова політика" в сучасних умовах розвитку бізнесу741.59 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.