Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3524
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorResler, M.-
dc.contributor.authorРеслер, Марина Василівна-
dc.date.accessioned2019-09-20T07:41:10Z-
dc.date.available2019-09-20T07:41:10Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3524-
dc.descriptionResler M. Accounting and analytical support of the marketing of the commission operation of the trade enterprises / M. Resler // Technology audit and production reserves : журнал. - Харків : ПП "Технологічний Центр", 2019. - №3/4(47). - С.55-57en_US
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є комісійні операції підприємств торгівлі. Під час дослідження наукових праць вчених-економістів, присвячених проблемам обліково-аналітичного забезпечення маркетингу комісійними операціями підприємств торгівлі використовувались методи аналізу та синтезу. А для визначення галузевих проблем обліку та аналізу витрат використовувались методи індукції та дедукції. Також у ході дослідження використовувались методи порівняння та аналогії при аналізі досвіду ведення обліку і аналізу витрат та маркетингових ризиків. А в процесі аналізу порядку формування обліково-аналітичної системи підприємств застосовувались методи абстрагування та конкретизації. Теоретичне же дослідження застосовувалось в процесі поглиблення трактування сутності термінів «торгівля» та «комісійна торгівля». Потрібно відмітити, щоб запропонований у роботі підхід має ряд особливостей щодо обліково-аналітичного забезпечення управління маркетинговими комісійними операціями підприємств торгівлі. Такий підхід необхідно розглядати як підсистеми обліку та аналізу. Це пов’язано з тим, що запропонований у роботі розподіл дає можливість уникнути ризиків під час торгівельної діяльності. Саме підсистеми обліку і аналізу да- ють повну обліково-аналітичну інформацію. Показано, що важливим моментом в торгівельній діяльності є врахування думки споживачів. Автор роботи погоджується з думкою науковців, які пропонують враховувати корпоративну інформацію і все більше усвідомлюють, якою мірою функціональні сфери діяльності з маркетингу та ланцюга поставок стають все більш інтегрованими. Показано, що функціональна інтеграція передбачає координацію діяльності, орієнтованої на попит та пропозицію, і теоретично передбачає створення двох взаємопов’язаних переваг для споживачів: зниження маркетингового ризику купівлі та, в кінцевому рахунку, більш високого рівня споживчої марки. Завдяки цьому забезпечується можливість отримання необхідної інформації для обліково-аналітичного забезпечення маркетингу комісійними операціями торгівельної діяльності.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.subjectmanagement reportingen_US
dc.subjectcost accountingen_US
dc.subjectfalsification of financial indicatorsen_US
dc.subjectaccounting informationen_US
dc.subjecteffectiveness of management decisionsen_US
dc.subjectобліково-аналітичне забезпеченняen_US
dc.subjectкомісійні операціїen_US
dc.subjectмаркетинговий ризикen_US
dc.subjectпідприємства торгівліen_US
dc.titleAccounting and analytical support of the marketing of the commission operation of the trade enterprisesen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Accounting_and_analytical_support_ the marketing.pdfAccounting and analytical support of the marketing of the commission operation of the trade enterprises664.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.