Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3524
Название: Accounting and analytical support of the marketing of the commission operation of the trade enterprises
Авторы: Resler, M.
Реслер, Марина Василівна
Ключевые слова: management reporting
cost accounting
falsification of financial indicators
accounting information
effectiveness of management decisions
обліково-аналітичне забезпечення
комісійні операції
маркетинговий ризик
підприємства торгівлі
Дата публикации: 2019
Краткий осмотр (реферат): Об’єктом дослідження є комісійні операції підприємств торгівлі. Під час дослідження наукових праць вчених-економістів, присвячених проблемам обліково-аналітичного забезпечення маркетингу комісійними операціями підприємств торгівлі використовувались методи аналізу та синтезу. А для визначення галузевих проблем обліку та аналізу витрат використовувались методи індукції та дедукції. Також у ході дослідження використовувались методи порівняння та аналогії при аналізі досвіду ведення обліку і аналізу витрат та маркетингових ризиків. А в процесі аналізу порядку формування обліково-аналітичної системи підприємств застосовувались методи абстрагування та конкретизації. Теоретичне же дослідження застосовувалось в процесі поглиблення трактування сутності термінів «торгівля» та «комісійна торгівля». Потрібно відмітити, щоб запропонований у роботі підхід має ряд особливостей щодо обліково-аналітичного забезпечення управління маркетинговими комісійними операціями підприємств торгівлі. Такий підхід необхідно розглядати як підсистеми обліку та аналізу. Це пов’язано з тим, що запропонований у роботі розподіл дає можливість уникнути ризиків під час торгівельної діяльності. Саме підсистеми обліку і аналізу да- ють повну обліково-аналітичну інформацію. Показано, що важливим моментом в торгівельній діяльності є врахування думки споживачів. Автор роботи погоджується з думкою науковців, які пропонують враховувати корпоративну інформацію і все більше усвідомлюють, якою мірою функціональні сфери діяльності з маркетингу та ланцюга поставок стають все більш інтегрованими. Показано, що функціональна інтеграція передбачає координацію діяльності, орієнтованої на попит та пропозицію, і теоретично передбачає створення двох взаємопов’язаних переваг для споживачів: зниження маркетингового ризику купівлі та, в кінцевому рахунку, більш високого рівня споживчої марки. Завдяки цьому забезпечується можливість отримання необхідної інформації для обліково-аналітичного забезпечення маркетингу комісійними операціями торгівельної діяльності.
Описание: Resler M. Accounting and analytical support of the marketing of the commission operation of the trade enterprises / M. Resler // Technology audit and production reserves : журнал. - Харків : ПП "Технологічний Центр", 2019. - №3/4(47). - С.55-57
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3524
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Accounting_and_analytical_support_ the marketing.pdfAccounting and analytical support of the marketing of the commission operation of the trade enterprises664.05 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.