Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3490
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБарчі, Беата Василівна-
dc.contributor.authorБоднар, Г. І.-
dc.date.accessioned2019-09-16T08:05:53Z-
dc.date.available2019-09-16T08:05:53Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3490-
dc.descriptionБарчі Б. В. Психологічні аспекти становлення музиканта: аналіз стресогенних чинників / Б. В. Барчі, Г. І. Боднар // Virtus : scientific journal. - Canada, 2018. - Issue 29. - С. 24-27en_US
dc.description.abstractСпецифіка музично-артистичної діяльності пов’язана з багатьма факторами, єдність яких розкриває зміст інтерпретації музики. Однією з найсуттєвіших рис актуалізації ролі виконавця в світі музичного мистецтва було виокремлення суб’єкта виконавської творчості. Підготовка професійних музикантів у різних навчальних закладах віддавна відбувається завдяки спрямуванню усіх зусиль не лише на формування технічної майстерності. Метою дослідження є з’ясування стресогенних чинників у процесі становлення музиканта, та визначення їх місця серед психологічних аспектів майстерності у процесі підготовки фахівців спеціальних музичних відділів, що сприятиме вдосконаленню педагогічного процесу на виконавських кафедрах, а отже, зростанню рівня української виконавської культури.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherCanadaen_US
dc.subjectмузикантen_US
dc.subjectособистістьen_US
dc.subjectтривожністьen_US
dc.subjectемоційністьen_US
dc.subjectчуттєвістьen_US
dc.subjectпсихічне здоров’яen_US
dc.titleПсихологічні аспекти становлення музиканта: аналіз стресогенних чинниківen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PSYCHOLOGICAL_ASPECTS_THE_MUSICIAN_DEVELOPMENT.pdfПсихологічні аспекти становлення музиканта: аналіз стресогенних чинників1.09 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.