Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3457| Titel: | Діалогічний підхід у професійній підготовці майбутнього вчителя початкової школи як педагогічна проблема |
| Autoren: | Товканець, Ганна Василівна Вагерич, Наталія Сергіївна |
| Stichwörter: | діалог діалогічна взаємодія професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи діалогічний підхід модель учителя початкової школи |
| Erscheinungsdatum: | 2019 |
| Herausgeber: | МДУ |
| Zusammenfassung: | У статті розкрито сутність діалогічного підходу в професійній підготовці майбутнього вчителя початкової школи, його роль у професійному становленні майбутнього фахівця; проаналізовано форми діалогічної взаємодії викладача і студентів у педагогічному процесі. Наголошується на особливості діалогічної взаємодії, яка характеризується тим, що активно організуюче ставлення виявляється не лише до предмета спільної діяльності, а й до самого партнера зі спілкування; внутрішньою умовою діалогічної взаємодії виступають взаємини між викладачем та студентом, які можна кваліфікувати як особистісні, рівноправні у спілкуванні. Конструктивними для реалізації діалогічного підходу є спілкування на підставі захоплення спільною творчою діяльністю та спілкування, що ґрунтується на дружньому ставленні до викладача, позитивному особистісному сприйнятті студентами свого педагога. |
| Beschreibung: | Товканець Г. В. Діалогічний підхід у професійній підготовці майбутнього вчителя початкової школи як педагогічна проблема / Г. В. Товканець, Вагерич С. Н // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 1(9). - С. 113-116 |
| URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3457 |
| Enthalten in den Sammlungen: | Статті |
Dateien zu dieser Ressource:
| Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
|---|---|---|---|---|
| A_dialogical_approach_ the_vocational_training.pdf | Діалогічний підхід у професійній підготовці майбутнього вчителя початкової школи як педагогічна проблема | 749.39 kB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.