Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3450
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лалак, Наталія Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Майборода, Ірина Емеріхівна | - |
dc.contributor.author | Пеняк, Вікторія Степанівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-09-06T08:23:51Z | - |
dc.date.available | 2019-09-06T08:23:51Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3450 | - |
dc.description | Лалак Н. В. Булінг в освітньому середовищі сучасного закладу загальної середньої освіти: теоретичний аспект / Н. В. Лалак, І. Е. Майборода, В. С. Пеняк // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г. В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 1(9). - С. 34-35 | en_US |
dc.description.abstract | В статті на основі аналізу психолого-педагогічної літератури уточнено сутність поняття «булінг». Авторами розкрито структуру цього явища, закцентовано увагу на фізичній та психологічній формі шкільного булінгу. Наведено ознаки і характеристики його учасників. Окреслено основні показники, що вказують на можливість існування шкільного булінгу в освітньому середовищі сучасного закладу освіти. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | булінг | en_US |
dc.subject | агресія | en_US |
dc.subject | насильство | en_US |
dc.subject | агресивна поведінка | en_US |
dc.subject | освітнє середовище | en_US |
dc.title | Булінг в освітньому середовищі сучасного закладу загальної середньої освіти: теоретичний аспект | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bulling_ the_Educationa_Environment_ Modern_GeneraI.pdf | Булінг в освітньому середовищі сучасного закладу загальної середньої освіти: теоретичний аспект | 708.88 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.