Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3410
Назва: Вплив факторів зовнішнього середовища на стратегічний вибір міжнародних компаній
Автори: Чучка, Іван Михайлович
Лендєл, Олег Дмитрович
Тіба, В.В.
Ключові слова: фактори зовнішнього середовища
міжнародна маркетингова стратегія
стратегічні альтернативи
географічна диверсифікація підприємства
Дата публікації: 2018
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): В статті досліджено вплив факторів зовнішнього середовища на діяльність міжнародної компанії та формування її міжнародної маркетингової стратегії. Визначено характер і рівень впливу факторів зовнішнього середовища на вибір стратегічних заходів, що реалізуються з метою виходу на міжнародний ринок. Зазначені заходи досліджено в межах формування та реалізації міжнародної маркетингової стратегії підприємства.
Опис: Чучка І. М. Вплив факторів зовнішнього середовища на стратегічний вибір міжнародних компаній / І. М. Чучка, О. Д. Лендєл, В. В. Тіба // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : МДУ, 2018. - №Випуск 2(2). - С.240-245
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3410
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chuchka_Impact_of_environmental_factors_strategic_choice.pdfВплив факторів зовнішнього середовища на стратегічний вибір міжнародних компаній875.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.