Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3410
Название: Вплив факторів зовнішнього середовища на стратегічний вибір міжнародних компаній
Авторы: Чучка, Іван Михайлович
Лендєл, Олег Дмитрович
Тіба, В.В.
Ключевые слова: фактори зовнішнього середовища
міжнародна маркетингова стратегія
стратегічні альтернативи
географічна диверсифікація підприємства
Дата публикации: 2018
Издательство: МДУ
Краткий осмотр (реферат): В статті досліджено вплив факторів зовнішнього середовища на діяльність міжнародної компанії та формування її міжнародної маркетингової стратегії. Визначено характер і рівень впливу факторів зовнішнього середовища на вибір стратегічних заходів, що реалізуються з метою виходу на міжнародний ринок. Зазначені заходи досліджено в межах формування та реалізації міжнародної маркетингової стратегії підприємства.
Описание: Чучка І. М. Вплив факторів зовнішнього середовища на стратегічний вибір міжнародних компаній / І. М. Чучка, О. Д. Лендєл, В. В. Тіба // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : МДУ, 2018. - №Випуск 2(2). - С.240-245
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3410
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Chuchka_Impact_of_environmental_factors_strategic_choice.pdfВплив факторів зовнішнього середовища на стратегічний вибір міжнародних компаній875.01 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.