Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3410
Titel: Вплив факторів зовнішнього середовища на стратегічний вибір міжнародних компаній
Autoren: Чучка, Іван Михайлович
Лендєл, Олег Дмитрович
Тіба, В.В.
Stichwörter: фактори зовнішнього середовища
міжнародна маркетингова стратегія
стратегічні альтернативи
географічна диверсифікація підприємства
Erscheinungsdatum: 2018
Herausgeber: МДУ
Zusammenfassung: В статті досліджено вплив факторів зовнішнього середовища на діяльність міжнародної компанії та формування її міжнародної маркетингової стратегії. Визначено характер і рівень впливу факторів зовнішнього середовища на вибір стратегічних заходів, що реалізуються з метою виходу на міжнародний ринок. Зазначені заходи досліджено в межах формування та реалізації міжнародної маркетингової стратегії підприємства.
Beschreibung: Чучка І. М. Вплив факторів зовнішнього середовища на стратегічний вибір міжнародних компаній / І. М. Чучка, О. Д. Лендєл, В. В. Тіба // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : МДУ, 2018. - №Випуск 2(2). - С.240-245
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3410
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Chuchka_Impact_of_environmental_factors_strategic_choice.pdfВплив факторів зовнішнього середовища на стратегічний вибір міжнародних компаній875.01 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.