Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3408
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛалак, Наталія Володимирівна-
dc.contributor.authorЧекан, К. В.-
dc.date.accessioned2019-06-07T06:44:56Z-
dc.date.available2019-06-07T06:44:56Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3408-
dc.descriptionЛалак Н. В. До проблеми створення інклюзивного освітнього середовища в закладах загальної середньої освіти / Н. В. Лалак, К. В. Чекан // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / ред. кол.: Т.Д. Щербан (гог. ред.);заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В.В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2019. - №Випуск 1(26). - С.136-139en_US
dc.description.abstractУ статті розглянуто окремі підходи до вивчення проблеми створення інклюзивного освітнього середовища в закладах загальної середньої освіти. Авторами проаналізовано досліджувану проблему крізь призму змін, що відбуваються у сучасному освітньому просторі України. З'ясовано, щоб створити інклюзивне середовище в школі, слід розвивати та запроваджувати такі взаємопов'язані напрями: організаційну культуру, освітню політику на рівні закладу освіти та інклюзивну практику.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherРВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугошаen_US
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиen_US
dc.subjectінклюзивне освітнє середовищеen_US
dc.subjectзаконодавчі документиen_US
dc.subjectкомандний підхідen_US
dc.subjectтолерантністьen_US
dc.titleДо проблеми створення інклюзивного освітнього середовища в закладах загальної середньої освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lalak_On_the_problem_creating_ inclusive_educational.pdfДо проблеми створення інклюзивного освітнього середовища в закладах загальної середньої освіти1.16 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.