Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3382
Назва: | Модель організації рухової діяльності, яка сприяє досягненню емоційного благополуччя та розвитку фізичних якостей дітей дошкільного віку |
Автори: | Решетар, М. М. Іванова, Вікторія Вікторівна |
Ключові слова: | рухова діяльність фізичні якості емоційне благополуччя дошкільник |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У статті на основі інтеграції системного, діяльнісного та індивідуально-диференційованого підходів описана модель організації рухової діяльності, яка сприяє досягненню емоційного благополуччя та розвитку фізичних якостей дітей дошкільного віку. |
Опис: | Решетар, М. М. Модель організації рухової діяльності, яка сприяє досягненню емоційного благополуччя та розвитку фізичних якостей дітей дошкільного віку / М. М. Решетар, В. В. Іванова // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : МДУ, 2019. - №Випуск 1(3). - С.145-152 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3382 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ivanova_Model_of_organization.pdf.pdf | Модель організації рухової діяльності, яка сприяє досягненню емоційного благополуччя та розвитку фізичних якостей дітей дошкільного віку | 729.69 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.