Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3378
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПаллаг, Г. О.-
dc.contributor.authorГарапко, Віталія Іванівна-
dc.date.accessioned2019-06-04T08:37:24Z-
dc.date.available2019-06-04T08:37:24Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3378-
dc.descriptionПаллаг, Г. О. Огляд оцінювання компетентностей підготовки фахівців спеціальності 014 "Середня освіта (Мова та література (англійська))" як наукова проблема / Г. О. Паллаг, В. І. Гарапко // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : МДУ, 2019. - №Випуск 1(3). - С.124-131en_US
dc.description.abstractТрадиційно стратегії практичного оцінювання, розроблені для студентів або фахівців, значною мірою зосереджені на суворому аналізі знань і навичок, що базуються на папері, в межах компетенцій фахівців спеціальності 014 «Cередня освіта (Мова та література (англійська))». На сьогодні, існує багато перешкод на шляху впровадження системи оцінки компетентностей фахівців спеціальності 014 Середня освіта (Мова та література(англійська)). При введенні нових або більш формалізованих і структурованих підходів до оцінювання компетентностей, є ряд потенційних перепон, які треба опрацювати розробникам програм підготовки фахівців.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectкомпетентностіen_US
dc.subjectатестація здобувачів вищої освітиen_US
dc.subjectоцінюванняen_US
dc.titleОгляд оцінювання компетентностей підготовки фахівців спеціальності 014 "Середня освіта (Мова та література (англійська))" як наукова проблемаen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Garapko_Review_assessment.pdf.pdfОгляд оцінювання компетентностей підготовки фахівців спеціальності 014 "Середня освіта (Мова та література (англійська))" як наукова проблема748.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.