Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3375
Назва: Особливості рухових порушень у дітей з важкими вадами мовлення
Автори: Мотичка, Г. П.
Барна, Христина Василівна
Ключові слова: рухова активність
психомоторний розвиток
дошкільний вік
діти з вадами мовлення
логоритмічні вправи
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито компоненти рухової активності дітей. Визначено, що порушення звуковимови може вплинути на розвиток психічних процесів та оволодіння навичками читання і письма. Охарактеризовано вплив логоритмічних вправ на психомоторний розвиток дошкільників.
Опис: Мотичка, Г. П. Особливості рухових порушень у дітей з важкими вадами мовлення / Г. П. Мотичка, Х. В. Барна // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : МДУ, 2019. - №Випуск 1(3). - С.116-119
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3375
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Barna_ Features_of_motor.pdf.pdfОсобливості рухових порушень у дітей з важкими вадами мовлення710.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.