Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3350
Langanzeige der Metadaten
DC ElementWertSprache
dc.contributor.authorВасьо, М. М.-
dc.contributor.authorЧекан, Оксана Іванівна-
dc.date.accessioned2019-05-29T13:31:50Z-
dc.date.available2019-05-29T13:31:50Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3350-
dc.descriptionВасьо, М. М. Теоретико-методичні засади дослідження мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовлення / М. М. Васьо, О. І. Чекан // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : МДУ, 2019. - №Випуск 1(3). - С.36-44en_US
dc.description.abstractУ статті проаналізовано теоретико-методичні засади дослідження мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовлення. Визначено, що філософське розуміння мовленнєвої діяльності пов’язується зі спілкуванням людини, її активністю, творчим перетворенням середовища, інтеграцією в соціум.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectмовленнєва діяльністьen_US
dc.subjectдіти дошкільного вікуen_US
dc.subjectмовленнєвий розвитокen_US
dc.titleТеоретико-методичні засади дослідження мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовленняen_US
dc.typeArticleen_US
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Chekan_Theoretical-methodical.pdf.pdfТеоретико-методичні засади дослідження мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовлення734.98 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.