Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3332
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯцканич, Н. Ю.-
dc.contributor.authorГарапко, Віталія Іванівна-
dc.date.accessioned2019-05-28T11:38:25Z-
dc.date.available2019-05-28T11:38:25Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3332-
dc.descriptionЯцканич, Н. Ю. Аналіз поняття готовності як психолого-педагогічного явища / Н. Ю. Яцканич, В. І.Гарапко // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / ред. кол.: Т.Д. Щербан (гол. ред.);заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В.В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2019. - №Випуск 1(26). - С. 203-205en_US
dc.description.abstractРеформа вищої освіти в Україні й Загальноєвропейські рекомендації із мовної освіти ставлять перед вищими навчальними закладами завдання – забезпечити таку підготовку фахівців, професійний рівень яких задовольняв би європейські стандарти. Результатом такої підготовки є здатність випускника виконувати професійні функції на належному рівні, що проявляється у професійній готовності. Теоретична інтерпретація поняття готовності та прикладна його реалізація на теренах України пройшли тривалий і складний процес.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectвища освітаen_US
dc.subjectпедагогікаen_US
dc.titleАналіз поняття готовності як психолого-педагогічного явищаen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Harapko_Analysis.pdf.pdfАналіз поняття готовності як психолого-педагогічного явища1.09 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.