Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3320
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПоринець, Д. І.-
dc.contributor.authorБрижак, Надія Юріївна-
dc.date.accessioned2019-05-27T12:38:06Z-
dc.date.available2019-05-27T12:38:06Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3320-
dc.descriptionПоринець, Д. І. Виховання проблеми здоров’язбережувальної поведінки дітей молодшого шкільного віку: теоретичний аспект / Д. І. Поринець, Н. Ю. Брижак // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / ред. кол.: Т.Д. Щербан (гол. ред.);заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В.В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2019. - №Випуск 1(26). - С. 146-150en_US
dc.description.abstractУ статті розкривається теоретичний аспект процесу виховання проблеми здоров’язбережувальної поведінки дітей молодшого шкільного віку. Узагальнено сучасні підходи до інтерпретації поняття «здоров’язбережувальна поведінка» дітей молодшого шкільного віку; Використовуючи метод теоретичного аналізу психолого-педагогічних і навчально-методичних джерел уточнено зміст понять «здоров’я», «здоров’язбереження», «здоров’язбережувальна компетентність» у сучасних дослідженнях українських науковців. Визначено, що збереження та розвиток здоров’я молодших школярів заслуговує особливу увагу.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectздоров’яen_US
dc.subjectздоров’язбережувальна поведінкаen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectздоров’язбережувальна компетентністьen_US
dc.titleВиховання проблеми здоров’язбережувальної поведінки дітей молодшого шкільного віку: теоретичний аспектen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bryzhak_Education.pdf.pdfВиховання проблеми здоров’язбережувальної поведінки дітей молодшого шкільного віку: теоретичний аспект1.11 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.