Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3277
Назва: Інтерактивний маркетинг у формуванні транскордонного співробітництва Єврорегіонів
Автори: Гегедош, Крістіан Володимирович
Ключові слова: інтерактивний маркетинг
транскордонне співробітництво
Єврорегіон
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Опис: Гегедош К. В. Інтерактивний маркетинг у формуванні транскордонного співробітництва Єврорегіонів / К. В. Гегедош // Сучасні тенденції розвитку науки і освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів : збірник тез доповідей ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 16-17 травня 2019 р., Мукачево / Ред.кол. : Т.Д.Щербан (гол.ред.) та ін. – Мукачево : Вид-во МДУ, 2019. - С.422-424
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3277
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hehedosh_Interactive_marketing_formation.pdfІнтерактивний маркетинг у формуванні транскордонного співробітництва Єврорегіонів991.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.