Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3273
Title: Новітні бізнес-моделі у сфері Інтернет-маркетингу
Authors: Пітюлич, Михайло Іванович
Кручак, Людмила Володимирівна
Лизанець, Анжела Гейзівна
Keywords: бізнес-моделі
Інтернет-маркетинг
дропшипінг
контент-маркетинг
пошукова оптимізація (SEO)
канали комунікації
Issue Date: 2018
Abstract: У статті визначено сутність бізнес-моделей, а також розглянуто основні складники поняття Інтернет-маркетингу. Наведено класифікацію бізнес-моделей саме у сфері Інтернет-маркетингу та проаналізовано одну з розповсюджених і введених у практику бізнес-модель «Дропшипінг». Відображено основні складники поняття Інтернет-маркетингу та подано його різновиди. Визначено місце та роль новітніх інструментів в Інтернет-маркетингу.
Description: Пітюлич, М. І. Новітні бізнес-моделі у сфері Інтернет-маркетингу / М. І. Пітюлич, Л. В. Кручак, А. Г. Лизанець // Економіка та суспільство : електронний науковий фаховий журнал. - Мукачево, 2018. - №17. - С.322-326
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3273
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pityulich_Kruchak_Lizanets_New_business.pdf.pdfНовітні бізнес-моделі у сфері Інтернет-маркетингу635.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.