Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3271
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorРеслер, Марина Василівна-
dc.contributor.authorГаврилець, Олеся Василівна-
dc.contributor.authorМаксименко, Діана Вікторівна-
dc.date.accessioned2019-05-22T07:21:21Z-
dc.date.available2019-05-22T07:21:21Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3271-
dc.descriptionРеслер, М. В. Маркетингові підходи до дослідження екологічності товарів на споживчому ринку / М. В. Реслер, О. В. Гаврилець, Д. В. Максименко // Економіка та суспільство : електронний науковий фаховий журнал. - Мукачево, 2018. - №17. - С.153-157en_US
dc.description.abstractСтаттю присвячено визначенню маркетингових підходів до дослідження екологічності товарів на споживчому ринку. Представлено поняття екологічного товару, наведено його роль та значення у діяльності суб’єктів ринку. Визначено та охарактеризовано метод експертних оцінок та метод опитування як сучасні маркетингові підходи до дослідження проблем екологічності товарів.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectекологічний товарen_US
dc.subjectметод експертних оцінокen_US
dc.subjectпанельний методen_US
dc.subjectекологічні потребиen_US
dc.subjectмаркетингові інструментиen_US
dc.titleМаркетингові підходи до дослідження екологічності товарів на споживчому ринкуen_US
dc.typeArticleen_US
Ebben a gyűjteményben:Статті

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Resler_Havrylets_Maksymenko_Marketing.pdf.pdfМаркетингові підходи до дослідження екологічності товарів на споживчому ринку587.21 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!