Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3267
Title: Психологія дитяча: навчально-методичний посібник для самостійної роботи студентів денної форми навчання освітнього ступеня Бакалавр спеціальності 012 «Дошкільна освіта»
Authors: Іванова, Вікторія Вікторівна
Keywords: психологія дитяча
психічного розвитку дитини
Issue Date: 2019
Publisher: Мукачево : МДУ
Abstract: Пропонований навчально-методичний посібник призначений для ґрунтовного самостійного оволодіння навчальним курсом «Психологія дитяча». Система завдань, поданих у навчально-методичному посібнику, передбачає розкриття ключових понять кожної теми, містить формалізовану структуру головних логіко-психологічних елементів, включає розгортання смислових та змістовних блоків у запитаннях, тестових завданнях для самоконтролю, а також психологічні задачі та проблемні ситуації. До кожної теми семінарського заняття подано методичні рекомендації та алгоритм самопідготовки, перелік рекомендованої літератури, який орієнтує студента в дослідженнях актуальних проблем дитячої психології. Навчально-методичний посібник розрахований на студентів спеціальності 012 «Дошкільна освіта» денної форми навчання закладів вищої освіти. Матеріали посібника стануть у нагоді викладачам ЗВО для проведення семінарських та практичних занять зі студентами.
Description: Психологія дитяча: навчально-методичний посібник для самостійної роботи студентів денної форми навчання освітнього ступеня Бакалавр спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / укладач В.В. Іванова. - Мукачево : МДУ, 2019. - 104 с.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3267
Appears in Collections:Навчально-методичний посібник

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivanova_psyhologi_children.pdfПсихологія дитяча: навчально-методичний посібник для самостійної роботи студентів денної форми навчання освітнього ступеня Бакалавр спеціальності 012 «Дошкільна освіта»891.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.