Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3254
Назва: Methodologial principles of preparation to extarnal independent evaluation in foreign language
Автори: Lypchanko-Kovachyk, Oksana
Липчанко-Ковачик, Оксана Василівна
Ключові слова: EET
successful preparation
systematic
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): The aim of external independent evaluation in Ukraine lies in the idea to increase the level of education of the population of Ukraine and to ensure the realization of the constitutional rights of citizens to the equal access of the quality education. An overview of critical literature and the analysis of previous outcomes of foreign language teaching and learning outcomes makes it possible to distinguish five basic steps for successful students’ training: motivation and encouragement, moral support for students, a good selection of methodological support, regular teacher-student cooperation, and systematicity.
Опис: Lypchanko-Kovachyk, Oksana Methodologial principles of preparation to extarnal independent evaluation in foreign language / Oksana Lypchanko-Kovachyk // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(8). - C.180-182
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3254
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lypchanko-Kovachyk_Methodologial_principles.pdf.pdfMethodologial principles of preparation to extarnal independent evaluation in foreign language853.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.