Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3243
Название: Особливості функціонування закладів загальної середньої освіти на засадах інклюзії
Авторы: Лалак, Наталія Володимирівна
Чекан, К. В.
Ключевые слова: інклюзія
діти з особливими освітніми потребами
безбар’єрне освітнє середовище
психолого-педагогічна підтримка
Дата публикации: 2018
Краткий осмотр (реферат): У статті охарактеризовано окремі теоретичні та практичні аспекти функціонування закладів загальної середньої освіти на засадах інклюзії. З’ясовано, що інклюзивний заклад забезпечує безбар’єрне освітнє середовище, адаптує навчальні програми та плани, методи і форми навчання, тим самим надаючи можливість школярам з особливими освітніми потребами успішно соціалізуватись, навчатись. Авторами представлено матеріали до методичної скарбнички педагога, що працює в інклюзивному класі( комплекс вправ для розвитку пам'яті, дрібної моторики, комплекс спеціальних ігор та вправ, спрямованих на поліпшення сенсорної інтеграції тощо ).
Описание: Лалак, Н. В. Особливості функціонування закладів загальної середньої освіти на засадах інклюзії / Н. В. Лалак, К. В. Чекан // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(8). - С.146-149
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3243
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Lalak_Peculiarities_of_functioning.pdf.pdfОсобливості функціонування закладів загальної середньої освіти на засадах інклюзії869.08 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.