Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3243
Название: | Особливості функціонування закладів загальної середньої освіти на засадах інклюзії |
Авторы: | Лалак, Наталія Володимирівна Чекан, К. В. |
Ключевые слова: | інклюзія діти з особливими освітніми потребами безбар’єрне освітнє середовище психолого-педагогічна підтримка |
Дата публикации: | 2018 |
Краткий осмотр (реферат): | У статті охарактеризовано окремі теоретичні та практичні аспекти функціонування закладів загальної середньої освіти на засадах інклюзії. З’ясовано, що інклюзивний заклад забезпечує безбар’єрне освітнє середовище, адаптує навчальні програми та плани, методи і форми навчання, тим самим надаючи можливість школярам з особливими освітніми потребами успішно соціалізуватись, навчатись. Авторами представлено матеріали до методичної скарбнички педагога, що працює в інклюзивному класі( комплекс вправ для розвитку пам'яті, дрібної моторики, комплекс спеціальних ігор та вправ, спрямованих на поліпшення сенсорної інтеграції тощо ). |
Описание: | Лалак, Н. В. Особливості функціонування закладів загальної середньої освіти на засадах інклюзії / Н. В. Лалак, К. В. Чекан // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(8). - С.146-149 |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3243 |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Lalak_Peculiarities_of_functioning.pdf.pdf | Особливості функціонування закладів загальної середньої освіти на засадах інклюзії | 869.08 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.