Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3239
Название: Особливості маркетингового стратегічного планування на підприємствах туристично-рекреаційної сфери
Авторы: Лендєл, Олег Дмитрович
Ключевые слова: маркетингове стратегічне планування
підприємства туристично-рекреаційної сфери
стратегічний маркетинг
Дата публикации: 2015
Издательство: Карпатська вежа
Описание: Лендєл О. Д. Особливості маркетингового стратегічного планування на підприємствах туристично-рекреаційної сфери / О. Д. Лендєл // Актуальні проблеми наукового й освітнього простору в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів. У 2 томах : збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції 14-15 травня / Гол. ред. кол. Т.Д. Щербан. - Мукачево : Карпатська вежа, 2015. - Том 2. - С. 270-274
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3239
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Lendyel_Tezy_2015_MNPK.pdfОсобливості маркетингового стратегічного планування на підприємствах туристично-рекреаційної сфери725.02 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.