Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3238
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКузьма-Качур, Марія Іванівна-
dc.contributor.authorГорват, Маріанна Василівна-
dc.date.accessioned2019-05-17T08:44:40Z-
dc.date.available2019-05-17T08:44:40Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3238-
dc.descriptionКузьма-Качур, М. І. Використання технології критичного мислення у процесі формування природничої компетентності молодших школярів / М. І. Кузьма-Качур, М. В. Горват // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(8). - С.140-143en_US
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано значення використання технології критичного мислення на уроках природознавства як засобу формування природничої компетентності молодших школярів відповідно до Державного стандарту початкової освіти. Запропоновано до використання на уроках природознавства методи і прийоми технології критичного мислення.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectкритичне мисленняen_US
dc.subjectприроднича освітня галузьen_US
dc.subjectДержавний стандарт початкової освітиen_US
dc.titleВикористання технології критичного мислення у процесі формування природничої компетентності молодших школярівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кuzma-Каchur_Horvat_Using.pdf.pdfВикористання технології критичного мислення у процесі формування природничої компетентності молодших школярів897.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.