Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3233
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛендєл, Олег Дмитрович-
dc.date.accessioned2019-05-17T07:47:03Z-
dc.date.available2019-05-17T07:47:03Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3233-
dc.descriptionЛендєл О. Д. Методика визначення рівня маркетингової діяльності на вітчизняних підприємствах / О. Д. Лендєл // Стан та перспективи використання маркетингу підприємницькими структурами регіону: збірник матеріалів науково-практичного семінару присвячений «Дню маркетолога». - Мукачево: МТІ, 2008р. - С. 30-34en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМТІen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectвітчизняні підприємствen_US
dc.subjectмаркетингові підходиen_US
dc.titleМетодика визначення рівня маркетингової діяльності на вітчизняних підприємствахen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lendyel_Tezy_2008.pdfМетодика визначення рівня маркетингової діяльності на вітчизняних підприємствах799 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.