Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3233
Название: Методика визначення рівня маркетингової діяльності на вітчизняних підприємствах
Авторы: Лендєл, Олег Дмитрович
Ключевые слова: маркетингова діяльність
вітчизняні підприємств
маркетингові підходи
Дата публикации: 2008
Издательство: МТІ
Описание: Лендєл О. Д. Методика визначення рівня маркетингової діяльності на вітчизняних підприємствах / О. Д. Лендєл // Стан та перспективи використання маркетингу підприємницькими структурами регіону: збірник матеріалів науково-практичного семінару присвячений «Дню маркетолога». - Мукачево: МТІ, 2008р. - С. 30-34
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3233
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Lendyel_Tezy_2008.pdfМетодика визначення рівня маркетингової діяльності на вітчизняних підприємствах799 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.