Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3233
Titel: Методика визначення рівня маркетингової діяльності на вітчизняних підприємствах
Autoren: Лендєл, Олег Дмитрович
Stichwörter: маркетингова діяльність
вітчизняні підприємств
маркетингові підходи
Erscheinungsdatum: 2008
Herausgeber: МТІ
Beschreibung: Лендєл О. Д. Методика визначення рівня маркетингової діяльності на вітчизняних підприємствах / О. Д. Лендєл // Стан та перспективи використання маркетингу підприємницькими структурами регіону: збірник матеріалів науково-практичного семінару присвячений «Дню маркетолога». - Мукачево: МТІ, 2008р. - С. 30-34
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3233
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Lendyel_Tezy_2008.pdfМетодика визначення рівня маркетингової діяльності на вітчизняних підприємствах799 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.