Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3233
Title: Методика визначення рівня маркетингової діяльності на вітчизняних підприємствах
Authors: Лендєл, Олег Дмитрович
Keywords: маркетингова діяльність
вітчизняні підприємств
маркетингові підходи
Issue Date: 2008
Publisher: МТІ
Description: Лендєл О. Д. Методика визначення рівня маркетингової діяльності на вітчизняних підприємствах / О. Д. Лендєл // Стан та перспективи використання маркетингу підприємницькими структурами регіону: збірник матеріалів науково-практичного семінару присвячений «Дню маркетолога». - Мукачево: МТІ, 2008р. - С. 30-34
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3233
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lendyel_Tezy_2008.pdfМетодика визначення рівня маркетингової діяльності на вітчизняних підприємствах799 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.