Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3231
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯрема, Василь Іванович-
dc.contributor.authorЛендєл, Олег Дмитрович-
dc.contributor.authorМишко, Катерина Ігорівна-
dc.date.accessioned2019-05-17T06:50:40Z-
dc.date.available2019-05-17T06:50:40Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3231-
dc.descriptionЯрема В. І. Використання інструментів екологічного маркетингу в реалізації концепції сталого розвитку регіону / В. І Ярема, О. Д. Лендєл, К. І. Мишко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - Суми: ТОВ "ВТД Університетська книга" 2011, -№ 4, Т. І - С. 222-232en_US
dc.description.abstractУ статті розглядаються питання напрямків використання екологічного маркетингу для ефективної реалізації концепції сталого розвитку регіону. Розглянуто роль державних органів, підприємств, організацій та громадськості у реалізації екологічного маркетингу.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectекологічний маркетингen_US
dc.subjectекологічні потребиen_US
dc.subjectконцепція екологічного маркетингу регіонуen_US
dc.subjectмаркетинг екологічних послугen_US
dc.subjectекологічний аудитen_US
dc.titleВикористання інструментів екологічного маркетингу в реалізації концепції сталого розвитку регіонуen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yarema_Lendyel_Mahurska_st_2011.pdfВикористання інструментів екологічного маркетингу в реалізації концепції сталого розвитку регіону1.84 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.