Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3231
Назва: Використання інструментів екологічного маркетингу в реалізації концепції сталого розвитку регіону
Автори: Ярема, Василь Іванович
Лендєл, Олег Дмитрович
Мишко, Катерина Ігорівна
Ключові слова: екологічний маркетинг
екологічні потреби
концепція екологічного маркетингу регіону
маркетинг екологічних послуг
екологічний аудит
Дата публікації: 2011
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються питання напрямків використання екологічного маркетингу для ефективної реалізації концепції сталого розвитку регіону. Розглянуто роль державних органів, підприємств, організацій та громадськості у реалізації екологічного маркетингу.
Опис: Ярема В. І. Використання інструментів екологічного маркетингу в реалізації концепції сталого розвитку регіону / В. І Ярема, О. Д. Лендєл, К. І. Мишко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - Суми: ТОВ "ВТД Університетська книга" 2011, -№ 4, Т. І - С. 222-232
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3231
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yarema_Lendyel_Mahurska_st_2011.pdfВикористання інструментів екологічного маркетингу в реалізації концепції сталого розвитку регіону1.84 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.