Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3229
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛендєл, Олег Дмитрович-
dc.date.accessioned2019-05-17T06:02:53Z-
dc.date.available2019-05-17T06:02:53Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3229-
dc.descriptionЛендєл О. Д. Роль маркетингу в забезпеченні конкурентоспроможності підприємств туристично-рекреаційної сфери / О. Д. Лендєл // Інвестиційно-інноваційні засади розвитку національної економіки в ринкових умовах : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції / Гол. редколегії Лендєл М.А. - Ужгород-Мукачево : Карпатська вежа, 2015. - С. 440-442en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherКарпатська вежаen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectконкурентоспроможність підприємствen_US
dc.subjectтуристично-рекреаційні сфериen_US
dc.titleРоль маркетингу в забезпеченні конкурентоспроможності підприємств туристично-рекреаційної сфериen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lendyel_Tezy_2015.pdfРоль маркетингу в забезпеченні конкурентоспроможності підприємств туристично-рекреаційної сфери637.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.