Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3229
Назва: Роль маркетингу в забезпеченні конкурентоспроможності підприємств туристично-рекреаційної сфери
Автори: Лендєл, Олег Дмитрович
Ключові слова: маркетинг
конкурентоспроможність підприємств
туристично-рекреаційні сфери
Дата публікації: 2015
Видавництво: Карпатська вежа
Опис: Лендєл О. Д. Роль маркетингу в забезпеченні конкурентоспроможності підприємств туристично-рекреаційної сфери / О. Д. Лендєл // Інвестиційно-інноваційні засади розвитку національної економіки в ринкових умовах : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції / Гол. редколегії Лендєл М.А. - Ужгород-Мукачево : Карпатська вежа, 2015. - С. 440-442
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3229
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lendyel_Tezy_2015.pdfРоль маркетингу в забезпеченні конкурентоспроможності підприємств туристично-рекреаційної сфери637.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.