Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3229
Titel: Роль маркетингу в забезпеченні конкурентоспроможності підприємств туристично-рекреаційної сфери
Autoren: Лендєл, Олег Дмитрович
Stichwörter: маркетинг
конкурентоспроможність підприємств
туристично-рекреаційні сфери
Erscheinungsdatum: 2015
Herausgeber: Карпатська вежа
Beschreibung: Лендєл О. Д. Роль маркетингу в забезпеченні конкурентоспроможності підприємств туристично-рекреаційної сфери / О. Д. Лендєл // Інвестиційно-інноваційні засади розвитку національної економіки в ринкових умовах : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції / Гол. редколегії Лендєл М.А. - Ужгород-Мукачево : Карпатська вежа, 2015. - С. 440-442
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3229
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Lendyel_Tezy_2015.pdfРоль маркетингу в забезпеченні конкурентоспроможності підприємств туристично-рекреаційної сфери637.35 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.