Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3226
Назва: Маркетингове стратегічне планування розвитку туристично-рекреаційної сфери на регіональному рівні
Автори: Лендєл, Олег Дмитрович
Магурська, Ж.Ф.
Ключові слова: маркетинг
маркетингове стратегічне планування
регіональний маркетинг
туристично-рекреаційний комплекс
Дата публікації: 2012
Видавництво: Ужгородський національний університет
Короткий огляд (реферат): В статті досліджуються передумови та особливості застосування маркетингового стратегічного планування розвитку туристично-рекреаційного комплексу на регіональному рівні. Основна увага приділена аналізу існуючої системи управління розвитком,визначенонапрямки, роль та завдання маркетингової діяльності в реалізації стратегії. В практичному аспекті, для застосування маркетингового стратегічного планування запропоновано процес здійснення такого планування на галузевому та регіональному рівнях.
Опис: Лендєл О. Д. Маркетингове стратегічне планування розвитку туристично-рекреаційної сфери на регіональному рівні / О. Д. Лендєл, Ж. Д. Магурська // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія Економіка : Збірник наукових праць. - Ужгород : Ужгородський національний університет, 2012. - Випуск 35. Частина 1. - С.129-137
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3226
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lendyel_Mahurska_st_2012_NVUzNU.pdfМаркетингове стратегічне планування розвитку туристично-рекреаційної сфери на регіональному рівні2.82 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.