Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3226
Title: Маркетингове стратегічне планування розвитку туристично-рекреаційної сфери на регіональному рівні
Authors: Лендєл, Олег Дмитрович
Магурська, Ж.Ф.
Keywords: маркетинг
маркетингове стратегічне планування
регіональний маркетинг
туристично-рекреаційний комплекс
Issue Date: 2012
Publisher: Ужгородський національний університет
Abstract: В статті досліджуються передумови та особливості застосування маркетингового стратегічного планування розвитку туристично-рекреаційного комплексу на регіональному рівні. Основна увага приділена аналізу існуючої системи управління розвитком,визначенонапрямки, роль та завдання маркетингової діяльності в реалізації стратегії. В практичному аспекті, для застосування маркетингового стратегічного планування запропоновано процес здійснення такого планування на галузевому та регіональному рівнях.
Description: Лендєл О. Д. Маркетингове стратегічне планування розвитку туристично-рекреаційної сфери на регіональному рівні / О. Д. Лендєл, Ж. Д. Магурська // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія Економіка : Збірник наукових праць. - Ужгород : Ужгородський національний університет, 2012. - Випуск 35. Частина 1. - С.129-137
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3226
Ebben a gyűjteményben:Статті

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Lendyel_Mahurska_st_2012_NVUzNU.pdfМаркетингове стратегічне планування розвитку туристично-рекреаційної сфери на регіональному рівні2.82 MBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!