Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3226
Titel: Маркетингове стратегічне планування розвитку туристично-рекреаційної сфери на регіональному рівні
Autoren: Лендєл, Олег Дмитрович
Магурська, Ж.Ф.
Stichwörter: маркетинг
маркетингове стратегічне планування
регіональний маркетинг
туристично-рекреаційний комплекс
Erscheinungsdatum: 2012
Herausgeber: Ужгородський національний університет
Zusammenfassung: В статті досліджуються передумови та особливості застосування маркетингового стратегічного планування розвитку туристично-рекреаційного комплексу на регіональному рівні. Основна увага приділена аналізу існуючої системи управління розвитком,визначенонапрямки, роль та завдання маркетингової діяльності в реалізації стратегії. В практичному аспекті, для застосування маркетингового стратегічного планування запропоновано процес здійснення такого планування на галузевому та регіональному рівнях.
Beschreibung: Лендєл О. Д. Маркетингове стратегічне планування розвитку туристично-рекреаційної сфери на регіональному рівні / О. Д. Лендєл, Ж. Д. Магурська // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія Економіка : Збірник наукових праць. - Ужгород : Ужгородський національний університет, 2012. - Випуск 35. Частина 1. - С.129-137
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3226
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Lendyel_Mahurska_st_2012_NVUzNU.pdfМаркетингове стратегічне планування розвитку туристично-рекреаційної сфери на регіональному рівні2.82 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.