Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3204
Title: Маркетингова діагностика управління транскордонним співробітництвом у Карпатському Єврорегіоні
Authors: Гегедош, Крістіан Володимирович
Keywords: маркетингова діагностика
Карпатський Єврорегіон
транскордонне співробітництво
Єврорегіон Карпати-Україна
транскордонні проекти
Issue Date: 2019
Publisher: Одеса
Abstract: У статті зроблена спроба побудувати та апробувати маркетингову методику діагностування єврорегіонів. Причина цього полягає в тому, що наявні методи оцінки єврорегіонів вважаються опосередкованими, позаяк стосуються тільки зовнішніх результатів діяльності щодо процесів транскордонного співробітництва. Тому для аналізу було взято найбільш проблемний єврорегіон на Західній території України – Карпатський Єврорегіон. Результатом оцінки стало те, що українське національне представництво сконцентровує увагу не на економічних напрямках співпраці (які на сьогодні повинні бути в пріоритеті), не враховує міжрегіональний підхід взаємодії (який повинен бути з огляду на формування даного інтеграційного утворення – першочерговим) та не використовує системні моделі ринкового управління. Такий стан єврорегіону не може приносити позитивні результати транскордонного співробітництва, принаймні в ХХІ столітті.
Description: Гегедош К. В. Маркетингова діагностика управління транскордонним співробітництвом у Карпатському Єврорегіоні / К. В. Гегедош // Маркетинг і цифрові технології : науковий журнал. - Одеса, 2019. - Том 3, №1. - С. 51-67
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3204
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Нehedosh K._Marketing_ diagnosis_ management.pdf..pdfМаркетингова діагностика управління транскордонним співробітництвом у Карпатському Єврорегіоні1.19 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.