Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3186
Назва: Дидактичний потенціал застосування інформаційних технологій в управлінні якістю освіти на основі педагогічної діагностики освітніх результатів
Автори: Кобаль, Василь Іванович
Томашевська, Мирослава Олегівна
Ключові слова: інформаційні технології
педагогічна діагностика
управління
якість освіти
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено аналіз дидактичних аспектів використання інформаційних технологій при проведенні педагогічної діагностики освітніх результатів здобувачів вищої освіти, їх переваг та вплив на вдосконалення управління якістю вищої освіти в сучасних умовах реформування та інтеграції системи освіти в європейський та світовий освітній простір. Зазначено, що комп’ютеризований процес педагогічної діагностики забезпечує високу оперативність отримання, збору й опрацьовування інформації, що сприяє реалізації контролюючої, навчальної, діагностико-корегуючої, виховної функцій контролю.
Опис: Кобаль, В. І. Дидактичний потенціал застосування інформаційних технологій в управлінні якістю освіти на основі педагогічної діагностики освітніх результатів / В. І. Кобаль, М. О. Томашевська // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(8). - С.96-99
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3186
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коbal_Тomashevska_Didactic_potential.pdf.pdfДидактичний потенціал застосування інформаційних технологій в управлінні якістю освіти на основі педагогічної діагностики освітніх результатів867.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.