Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3144
Назва: Педагогічні традиції хореографічного мистецтва: історичний контекст
Автори: Ленд'єл-Сяркевич, Антоніна Антонівна
Пуйова, Валентина Іванівна
Сенина, Олександр Амброзійович
Ключові слова: танець
хореографія
мистецтво
учитель хореографії
народно-сценічний танець
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається багатогранність аспектів історичного становлення хорегографічного мистецтва. Акцентовано, що відповідно до вимог часу засобами хореографічного мистецтва мають бути створені умови для виникнення у молоді прагнення до творчості, бажання жити в гармонії з навколишнім світом. При цьому учитель хореографії повинен стимулювати особистісні досягнення вихованців, формувати в них прагнення до творчої самореалізації, саморозкриття. Доведено, що переходячи від виконавця до виконавця, з покоління до покоління, з однієї місцевості в іншу, народний танець збагачується, досягаючи в ряді випадків високого художнього рівня, віртуозної техніки. У кожного народу склалися свої танцювальні традиції, пластична мова, особлива координація рухів, прийоми співвідношення руху з музикою.
Опис: Ленд’єл-Сяркевич, А. А. Педагогічні традиції хореографічного мистецтва: історичний контекст / А. А. Ленд’єл-Сяркевич, В. І. Пуйова, О. А. Сенина // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(8). - С.30-33
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3144
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lend’el–Syarkevych_Puyova_Senyna_Pedagogical_tradions.pdf.pdfПедагогічні традиції хореографічного мистецтва: історичний контекст871.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.