Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3143
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗябловська, Дарина Євгенівна-
dc.date.accessioned2019-05-06T13:59:30Z-
dc.date.available2019-05-06T13:59:30Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3143-
dc.descriptionЗябловська, Д. Є. Змістові орієнтири європейської освіти на початку ХХІ століття / Д. Є. Зябловська // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(8). - С.21-23en_US
dc.description.abstractВ статті розглядається проблема змістових орієнтирів розвитку європейської освіти, а саме: роль техніки, технології, науки як рушійних сил розвитку людини і суспільства; реалізація розгорнутих міждисциплінарних досліджень особливостей сучасної дитини; актуалізація розвитку духовних витоків; надання психолого-педагогічної підтримки для саморозвитку та самореалізації людини; становлення людини як особистості; урахування освітніх потреб людини на різних стадіях її життєвого циклу; профілактика етно- та ксенофобії, виховання толерантності; створення систем дієвої психолого-педагогічної та соціально-педагогічної реабілітації. Зроблено висновок, що вища освіта в європейському контексті на початку ХХІ століття зміцнює свої позиції на основі міждисциплінарного та трансдисциплінарного підходів до конструктивного вирішення сучасних соціальних і технічних протиріч.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectвища освітаen_US
dc.subjectєвропейська освітаen_US
dc.subjectособистістьen_US
dc.titleЗмістові орієнтири європейської освіти на початку ХХІ століттяen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ziablovska_Essential_guidelines.pdf.pdfЗмістові орієнтири європейської освіти на початку ХХІ століття844.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.