Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3137
Назва: Дослідження сутності компетентнісного підходу у процесі підготовки фахівців дошкільної освіти в умовах сучасного закладу вищої освіти
Автори: Пинзеник, Олена Мафтеївна
Ключові слова: компетентність
компетентнісно орієнтований підхід
підготовка фахівців дошкільної освіти
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено проблемі дослідження сутності та структури компетентнісного підходу майбутніх вихователів дітей дошкільного віку в умовах сучасного закладу вищої освіти. Проаналізовано різні підходи науковців щодо визначення суті поняття професійної компетентності педагога та його складових. На основі сучасних досліджень визначено основні риси компетентнісного підходу підготовки фахівців та сутності професійної компетентності вихователя як інтегрованого поняття.
Опис: Пинзеник, О. М. Дослідження сутності компетентнісного підходу у процесі підготовки фахівців дошкільної освіти в умовах сучасного закладу вищої освіти / О. М. Пинзеник // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / ред. кол.: Т.Д. Щербан (гол. ред.);заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В.В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2018. - №Випуск 2(25). - С. 150-157
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3137
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pinzenik_Investigation_of_the_essence.pdf.pdfДослідження сутності компетентнісного підходу у процесі підготовки фахівців дошкільної освіти в умовах сучасного закладу вищої освіти1.15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.