Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3107
Назва: Використання ігрових вправ в корекції просодичної сторони мовлення у дітей дошкільного віку
Автори: Барна, Христина Василівна
Іванова, Вікторія Вікторівна
Кас'яненко, Оксана Миколаївна
Ключові слова: просодична сторона мовлення
діти дошкільного віку
ігрова діяльність
логопедичні ігри
мовленнєві порушення
корекційно-виховна робота
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Розглянуто вплив ігрових прав на корекцію просодичної сторони мовлення у дітей дошкільного віку. Визначено поняття "просодика", "просодичний". Обґрунтовано необхідність використання під час корекційно--виховної роботи з дітьми з вадами мовлення, різні види ігор: дидактичні, рухливі, сюжетно-рольові, ігри-драматизації, ігри, для розвитку дрібної моторики. Доведено, що мовні ігри в логопедичній роботі сприяють: співдружності педагога з дитиною; активній увазі до мови; бажанню оволодіти тими чи іншими мовними навичками; руйнуванню старих і формуванню нових навичок мовлення; застосуванню нових мовних навичок у повсякденному житті.
Опис: Барна Х. В. Використання ігрових вправ в корекції просодичної сторони мовлення у дітей дошкільного віку / Х. В. Барна, В. В. Іванова, О. М. Кас'яненко // Витоки педагогічної майстерності: зб. наук. праць / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2018. Випуск 22. - С. 17-21
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3107
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
BARNA_ GAME_ RIGHTS _ CORRECTIO.PDF.pdfВикористання ігрових вправ в корекції просодичної сторони мовлення у дітей дошкільного віку1.87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.