Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/30
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФенчак, Любов Михайлівна-
dc.contributor.authorКовбаско, Б.-
dc.date.accessioned2017-11-27T08:34:54Z-
dc.date.available2017-11-27T08:34:54Z-
dc.date.issued2014-05-15-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/30-
dc.descriptionФенчак, Л. М. Вплив інтерактивних методів навчання на рівень засвоєння знань учнів молодшого шкільного віку / Л. М. Фенчак, Б. Ковбаско // Актуальні аспекти та перспективи сучасної освіти і науки. Секція: Актуальні проблеми дошкільної освіти: інноваційні шляхи їх вирішення : Збірник тез доповідей ХІХ щорічної науково-практичної конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів (15 травня 2014 р.) / Відпов. за випуск Фіцула М.М. - Мукачево : МДУ, 2014. - С.97-99en_US
dc.description.abstractАктуальність впливу інтерактивних методів навчання на рівень засвоєння знань учнів полягає у формуванні інтересу і мотивів, що є мовною рушійною силою успішного навчання. Адже інтерес стимулює увагу, а зацікавлені учні легше й міцніше запам’ятовують навчальний матеріал.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectінтерактивні методи навчанняen_US
dc.subjectучні молодшого шкільного вікуen_US
dc.titleВплив інтерактивних методів навчання на рівень засвоєння знань учнів молодшого шкільного вікуen_US
dc.typeThesisen_US
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
003.pdfВплив інтерактивних методів навчання на рівень засвоєння знань учнів молодшого шкільного віку2.63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.