Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3088
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Щербан, Тетяна Дмитрівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-05-02T10:56:11Z | - |
dc.date.available | 2019-05-02T10:56:11Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3088 | - |
dc.description | Щербан, Т. Д. Готовність майбутніх психологів до толерантного професійного спілкування / Т. Д. Щербан // Психологія: теорія і практика : збірник наукових праць / гол. ред. І.О. Корнієнко. - Мукачево-Київ : РВВ МДУ, 2018. - №Вип.2(2). - С.149-160 | en_US |
dc.description.abstract | Діяльність представників соціономічних професій взагалі, і психолога зокрема, пов’язано з поняттям комунікативної компетентності. У професійному спілкуванні здійснюється взаємний обмін діяльностями, інтересами, розвивається система стосунків «суб’єкт-суб’єкт(и)». Професійне спілкування психолога повинно бути діалогічним, бо тільки таке спілкування враховує думки всіх учасників. В такому випадку діалогічність передбачає толерантність професійного спілкування. Толерантність у професійному спілкуванні розуміється, з однієї сторони, як невід’ємна характеристика (показник) професіоналізму та зрілості особистості, з іншої сторони, як конструйований у процесі діяльності образ (ідеальна модель), виконуючий системотворючу функцію. Проведено дослідження психологічних особливостей толерантності майбутніх психологів. Емпіричні результати засвідчують, що навчання сприяє розвитку якостей, які є основою толерантності, а саме зафіксовано зростання показників за шкалами «Співпраця», «Дружелюбність», та стійкість показників за шкалою «Товаристкість». Найбільш вагомими є емпіричні результати отримані на вибірці випускників, адже саме вони є свідченням готовності до виконання толерантних професійних функцій. Про те, дані показники є недостатніми, і не гарантують їх подальше зростання при виконанні професійних функцій. Отже, протягом навчання у ЗВО, потрібно більше звернути увагу на вироблення чітких та міцних навиків співпраці у студентів. Це дасть змогу молодим фахівцям бути краще готовим до виконання професійних функцій. Толерантність у конфлікті вагома професійна якість практикуючого психолога. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | професіоналізм | en_US |
dc.subject | професійне спілкування | en_US |
dc.subject | толерантне професійне спілкування | en_US |
dc.subject | діалогічне спілкування | en_US |
dc.title | Готовність майбутніх психологів до толерантного професійного спілкування | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Shcherban_Readiness_of_future_psychologists.pdf.pdf | Готовність майбутніх психологів до толерантного професійного спілкування | 1.21 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.